gymnast 2010 ?

Såhär en måndag när man är ledig har ja inte mycket att göra. Men en sak har ja gjort ; jag har bestämt mig för att klara av en sak till sommaren. fråga mig inte varför .. men lite för att jag är så stel på grund av ridningen och stress. Därför ska ja ha som mål att kunna gå ner antingen splitt eller spagat. Okej, skratta inte.. Dom som känner mig vet att ja är rätt så stel i min kropp, men jag ska besvisa att jag kan!
Jag måste ju ändå få skryta med att ja är spänstig och smidig så varför skulle inte jag kunna göra nåt sånt. nu är de upp till bevis! har legat här hemma som en platt fisk och försökt massa olika övningar. går väl åt rätt håll måste ja säga såhär efter en halv dag. haha!

Nu är ja sugen på att ta en lång skön dusch, o få lite massage i pappas nya inköp. Eller varför inte ett bad, sånt som märks.
Ikväll blir de troligen promenad med martina och tv klockan nio.

är sugen på en pizza .. ?!

hejsvej. nu ska ja böja och vrida på mig ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan gud va fint hår du har va tvungen o säga de!:P

hur gör du för att få sådant hår?!:P

vet du när falsterbo horse schow är?:D

2009-04-20 @ 18:58:16
Postat av: Anonym

haha vet inte vem du är men mitt hår är sånt utan att ja gör nåt typ, ja duschar varje dag & tvättar håret varje dag för att ja vant de vid de :p ?

Falsterbo är v. 29 tror ja. vem är du?

2009-04-20 @ 22:07:42
Postat av: my adolfson

my adolfson heter ja bor i tranås :P

2009-04-26 @ 22:34:28
Postat av: Ida

Haha okeej. ja vet vem du är tror ja.. Men håret är sånt utan att ja gör nåt speciellt (:

2009-04-27 @ 08:32:31
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0