ida nilsson - ambassadör (y)

Ska jag va helt ärlig, tycker jag filmen var rätt bra. Slutet va sorgligt.. men inte kan man sitta o gråta i en biosalong med typ 4 skolklasser? nejtack.

Nu ska jag till stallet & rida om ja hinner och orkar, sen möte.

Förresten, en sak till ;

När ja kom hem ringer telefonen & ingvar från klassen börja prata om att jag o elin nordstrand är uttagna till nåt vi ska snacka om handelsprogrammet eller nåt för andra klasser som ska välja program.  vet inte om vi ska ut i skolor eller vad vi ska göra, usch jag som hatar att prata högt. På ett mail stod de att vi ska va ambassadörer för de andra. haha jag dör! låter ju hur töntigt som helst.. imon har vi iaf ett möte där alla skulle träffas o prata om vad vi ska göra, blääää.

nu ska ja kila  ( :

Puss på er, o en mega kyss på vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0