Kebab i pitabröd är grejjer de.

Hej på er!

hoppas ni haft en bra dag, vädret har ju iaf vart finfint! trots de har min dag inte alls vart bra, usch. började me att ja tvingade mig själv till skolan för att göra prov. hade vi inte haft de hade ja legat hemma och tatt igen lite på min stress som börjar gå helt åt skogen. Kommer inte sluta bra de där.. fyfy.
Dagen i skolan va seg som fasiken, fredagar är inte roliga. Som tur är har vi studiedag på Måndag!
Efter skolan blev de en liten kort fika med johan och julia. mysigt! hittade oxå ett nytt smycke till naveln. tror de har gjort min dag den där stanrundan, mycket annat kul har ja inte gjort.
ridningen va väl inte heller nåt att hurra för idag, hon va pigg och ganska okoncentrerad faktiskt, men de tar vi igen till tävlingen om två veckor.

Min kväll har bestått av Tv och god kebab i pitabröd. Riktigt fint!
Imon ska jag försöka få stallet gjort på morrinen, sen hem och sola lite om vädret vaknat på rätt sida.
Kvällen är helt oplanerad. Kan bli nåt kul med tjejerna.

Hoppas ni får en bra helg!


/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0