Nationellt prov

Äntligen hemma... !
Jag kom hem från stallet för en stund sen, har bara hunnit att slänga i mig lite mat. pust...
Det är så otroligt mycket nu, hjärnan orkar lixom inte med längre.
Min dag har väl vart ganska bra, men är faktiskt ovanligt trött idag. Hoppas allt släpper lite nu efter valborg så man kan slappna av lite.
Efter skolan åkte ja ut till stallet som vanligt och skulle ha möte men de blev inte mycket av de. Som vanligt va de bara några få på mötet, de där gör mig så förbannad att de alltid är samma folk som hjälper till och är engagerade.

Imon är de nationella klockan åtta. inte nog me de så har ja ett handelsprov oxå.
frågan är hur de slutar.. usch.

nu ska ja o mamma åka o handla lite gott till provet imon, klart man passar på o äta godis på lektionerna när man får !?

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0