På topp!

våren är här

fullt upp på dagarna, hinner knappt uppdatera just nu känner jag. men det ska bli bättre, jag lovar.
Vädret är underbart, gör att man bara vill va ute hela tiden. man får ju faktiskt ta vara på de här nu så länge de varar :)
hoppas allt är bra me er, med mig är de kanoners.

idag är de sista dagen innan lov, hade egentligen sovmorron till 11.20 men gick upp vid 6 o gjorde mig iordning för att åka till martina halv 8. Det är nämligen så att jag elin 6 martina ska baka till hela klassen o fika på klassrådet sen, gött.
haha ja är inte förvånad att de är just vi 3 som får ta tag i de precis.

ska rida ut en lång sväng sen tror ja, kan bli lite plaskande uppe i björnklo om solen håller i.
åhh jag älskar detta väder, man blir så sjukt glad.

hör av mig ikväll, då sitter jag bänkad framför tvn med hockey, pizza och godis.
Pefekt fredagskväll! (:

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0