Skol-ångest

åh igår va de en riktig härlig dag.
efter grillet här hemma bestämde ja o martina att vi skulle dra, ännu en kväll, till ett ställe som är supermysigt & de nästan alltid är folk vid.
Men vi tröttnade efter 3 timmar & ja åkte hem, tror de andra flesta festade. men ja vägrade, hade ful munktröja på mig & precis ramlat i en vattenpöl så mina vita converse istället vad svarta.
rätt skönt att komma hem o krypa ner oxå.

Jahaja, idag är de sista riktiga dagen på lovet känns de som, nästan iaf. Jag har sån otrolig ångest att de är skola snart igen, usch & fy.
menmen, snart är de ju sommarlov iaf.

ska kanske ta mig ur täcket & gå ner o äta frukost snart. Sen har ja inget bestämt under dagen, mer än stallet senare ikväll.

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0