Skolbio Develle, nazister?

hallå alla puddingar.

förlåt för dålig uppdatering. vissa dagar skriver ja typ 3 inlägg o ibland hinner man knappt alls.
men nu är ja tillbaka här vid mitt andra liv, min dator.
skolan har börjat, o de gör mig arg! nu längtar ja ännu mer till sommaren :(
 en sak ; jag o min lilla pålle har börjat komma igång igen och den 2maj blir våran tävling av i Nykyrka. tar de bara som en träning eftersom hon är ung och orutinerad.

som tur är kommer denna vecka gå fort iaf, o tur är att vi inte har mycket plugg, som vanligt. så jäkla skönt, har verkligen inte lust alls att borra mig ner o böckerna. Jag & plugg går inte riktigt ihop.

idag ska vi gå till de sista butikerna efter skolan inför valborg. tror de mesta börjar hamna på plats nu, skönt. Har oxå vart på skapa och kollat t-shirtar till u-sek. hoppas de blir nåt me de oxå. Synd bara att när man är en liten grupp personer brukar de bli att vissa tar mer ansvar och ser till att saker blir gjort.
aja så är de ju me de mesta :)

åter igen är de möte ikväll, då ska ja äntligen få redovisa mina gymkhanabanor. tror de kan bli jävligt nice me de!!
& imon är voltige. med andra ord, vi är i full gång med valborg.
Om ni inte sett det har de kommit ut inbjudningar lite överallt oxå!

nu ska ja kila. har bara matte kvar & sen skolbio.
tror den handlade om nazister ?

puss, hör troligtvis av mig ikväll!


Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0