Stress,stress,stress.. och åter stress!!

Skitdag!
usch, min dag har verkligen vart hur seg och dålig som helst. Men om jag inte är helt fel ute, så är de väl så att man måste ha dom dagarna för att uppskatta alla bra dagar när man är som gladast.
Jag har haft ont i magen heela dagen.. de blir inte bättre av att veta att ja har en lång seg dag framför mig. fyfan!

nu efter skolan ska ja o alice till hemköp, skönt att få de gjort. Sen möta nina på stan & sen stallet. Möte halv 8 ikväll oxå.

skola,hemköp,ärenden på stan, stallet, voltige, fixa inför valborg + möte.
herregud.. inte konstigt min kropp säger ifrån.

orkar inte skriva mer.
hoppas ni haft en bra dag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0