In my dreams

Tjohooo, grillfest ikväll, gapskrattet. :-)
Ska faktiskt bli kul o träffa alla "gamla" vänner, vi hinner sällan ses nu förtiden. Midsommar förra året är ett minne för livet tror ja, herregud.. vet inte om ja ska skratta eller gråta när ja tänker på de.

Jag sitter o väntar på att Martina ska bli klar, sålänge skriver ja lite på en inbjudan som ska upp över hela stan inför valborg. Blir väl sådär, har redan skrivit en mall men den försvann visst, höhö. Så de är ju bara börja om..
Samtidigt lyssnar ja igenom massa gamla godingar. Curly Sue är fortfarande lika bra tycker ja, trots att den är lite urtjatad och gammal.

Förövrigt saknar jag massa fina vänner ; elin, alla i klassen, filippa & nåra andra goda personer i andra städer.


Imonbitti ska jag, ronja & elin (folk från stallet) ut på stan och göra klart lite grejjer för valborg.
Hoppas verkligen de blir lyckat i år, eftersom de är så otroligt mycket förberedning.


Jag vill ha sommar nu Nu NU!!
vet inte om man kan säga att ja har mycket bestämt men ja har en del planerat som ja hoppas blir av ;

* falsterbo, sjävklart.
* Halmstad
* Göteborg


Tror jag har en såndär drömdag idag, vill så grymt mycket! Men om jag inte har fel tror ja de är bra att ha drömmar, eller? Känns som man försöker förverkliga dom då, aja.
Nästa år ska jag & martina försöka komma iväg utomlands. Vi är sugna på nån liten ö i Grekland, eller kanske nån lite mer livlig stad, Turkiet - Alanya? åhh jag vill iväg NU.

Än sålänge kan ja börja me att längta till Falsterbo, de ska bli lika kul som vanligt, hoppas bara på bra väder.
Har planerat att träffa nåra kompisar där nere som ja vanligtvis aldrig träffas, kul.

..Det här är i mina drömmar nu, men snart verklighet..


Känner hur mycket onödig skit ja skrivit nu, men ibland vill man bara drömma sig bort lite.

Martina har fortfarande inte ringt, får väl gå ner o smaska lite godis sålänge.

Ha en underbar helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0