Valborg !!

Thoohoo, Godmorgon mina vänner!
Idag har jag sovmorron till halv 11 vilket känns underbart, Men jag råkade hamna här nu när jag redan vaknat.. pust.
menmen, jag har en lektion så min dag är ganska slapp i skolan.
Vid halv 1 ska jag åka ut till stallet, vi har som sagt Valborgsfirande där ute hela kvällen och jag tycker absolut ni ska komma ut o kika, det brukar vara kanon! jag lovar. Är lite smånervös faktiskt, men de är nog bara bra.
Hoppas de blir en lyckad kväll! Efter kvällen är slut i stallet, 7 halv 8 ska jag hem o duscha o göra mig iordning o sen blir de att umgås med vänner hela kvällen. kanske lite fest på de oxå.

förresten så gick Gullan riktigt riktigt bra igår o de känns bra inför tävlingarna i helgen. På lördag åker jag till Nykyrka med Sanna och rider Lc:2 och Lb:1. På söndagen hänger ja med dressyrlaget Div II till Växsjö där jag bara rider Lb:1. Det är ju hennes första tävlingar någonsin så ja har inga höga krav alls.

nu ska ja hoppa ner i sängen o snooza lite igen o sen hoppa in i duschen.
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi seanare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0