Äntligen helg och fullt upp!

Nu har jag tagit helg, så jäkla skönt! Vi har studiedag imon och jag ska ta soooovmorgon, mumma på det.
Klockan 2 är vi några tjejer som ska prova balklänningar till modevisningen och innan det ska jag gå en sväng på stan, jag har blivit helt förälskad i en svart kavaj så får väl se om den hänger med hem.
Ska hinna med stallet också för sent ikväll kommer Jeff hem så ska träffa honom imon, alltså fullt på på schemat.

Har stalljouren hela helgen oxå, phuu fullt upp va det ja.

På tal om inget klickade jag hem skorna igår, från nelly.com
Lite shopping skadar ju aldrig ;)

Nu måste jag byta om och dra mig till stallet, tänkte rida ut en sväng med nina i snökaoset.

cya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0