Äntligen helg!

Ska bli så jävla skönt med helg efter den här veckan. Den har verkligen varit pain in the ass för mig. Mycket i skolan och extrem mensvärk har jag haft, och när jag säger extrem menar jag verkligen extrem. Stackars alla som får stå ut med mig nu, jag är ju värre än ett barn :-D

Slutade vid två, mamma hämtade mig och skjutsade lika fort ut mig till stallet. Kom precis hem, ska börja jobba halv 5 till 6 bara, Jossan ringde och frågade om jag kunde ta en av hennes timmar.
Ikväll blir det middag & lite drickande hos alex, ska bli så skönt att träffa mina älsklingar igen!

Jag säger det igen; FYFAN vad gött att det är helg, precis vad jag behöver nu.
Ska slänga i mig två billys, haha jag lever på skräpmat ;)
Förövrigt är jag tacksam att jag har min mamma, hon har skjutsat runt på mig hela dagen, och nu ropar hon där nere att "maten" är på gång.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0