"Avatar"

Lite uppdatering såhär i pluggandet, skriver just nu förfullt på mitt arbete om Göteborgsbranden. Det är så sjukt svårt, och inte blir det bättre att det ska vara mellan 10-18 sidor..
Jeff åkte hem för ett tagsen, rååkade visst sova till typ 12 idag, sen låg vi bara kvar och slöade så det var inte längesen jag gick upp, inte likt mig de där att sova länge..

Kan ta och meddela att filmen "Avatar" var helt okej, verkligen en film som var välgjord men filmer som är så grymt overkliga brukar inte va nåt för mig, men tycker verkligen den är värd att se ( :

Idag ska jag försöka skriva en del på arbetet, har bara skrivit en sida, haha.
Sen ska jag väl till stallet och rida en sväng, och ikväll ska jag försöka få hit filippa för en riktig myskväll :D

Hörs sen!

en extra puss på mitt hjärta idag

förövrigt saknar jag Elin som fan, och victoria.. : (

Kommentarer
Postat av: Elin Gladh

Och jag saknar dig sjukt mycket. Mår fan dåligt snart för vi inte har hunnit ses :( Måste verkligen göra det snart! love you baby <3

2010-01-07 @ 20:08:26
URL: http://elingladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0