Det är ett helvete att va tjej ibland..

Fan va skönt att det snart är helg, jag är fortfarande så jävla trött och inne i en konstig period.. Låter som ett jävla psykfall eller nåt, haha.
Började morgonen med att försova mig idag, så typiskt när man har HLR hela förmiddagen och skulle va i skolan skapligt tidigt. Måste säga att de va riktigt intressant och kul att få information om HjärtLungRäddning.

Har tre lektioner kvar, snart mentor och sen rättskunskap. Avslutar dagen med historia, roligt? Nej.


Efter skolan blir det stallet och sen ska jag fan i mig sova tidigt, det sa jag igår oxå men jag behöver sööööömn nu.
Fick nyss ett sms om att det blir vinkväll imon hos Alex som fortfarande är hemma, mysigt (:
Förövrigt har jag extrem mensvärk, det är ett helvete att va tjej ibland.


hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan som sagt! det är orättvist...

Puss

2010-01-14 @ 19:18:01
URL: http://ronjfaltskooog.blogg.se/
Postat av: Li

nice blogg ! :)

2010-01-15 @ 19:01:30
URL: http://limooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0