Det var ett jävla tjat..

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, det här med den så kallade Tranåsbloggen.
Det snackas överallt Facebook, Msn, Skolan. Den personen som har gjort vet ju bara själva exakt vad som skrevs och hur allt gick till därför tänker jag inte säga mycket om det. Däremot tycker jag hon har sjunkit till en sån extremt låg nivå, det är något man bara inte gör. Skulle kunna skriva ut så mycket vad jag tycker och tänker om det här, men tror jag håller det till en viss gräns och håller kvar det mesta inom mig.
Kan bara säga en sak; När ska folk skaffa sig ett liv?
--


Nu ska jag snart ta tag i arbetet, ska skriva dom sista sidorna och sen lägga mig i sängen.
Är inne i en sjukt jobbig period, jag sover inte ett skit på nätterna och är lite lätt nerstämd. Vet inte om det beror på vädret och årstiden, eller om det har med p-pillerna att göra. Det kan va vad som helst, men jobbigt är det.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0