Gott Nytt År!!

Godmorgon!
Som vanligt är jag upp tidigt trots att det var party igår, det är rätt skönt att komma upp faktiskt. Dagen började som sagt med Laserdome i lkpg med jeff och hans familj + deras kompisar. Jag kom näst sist, haha. Men inget att sur för, fick en medalj för att han tyckte jag hade så grymt mycket energi, haha. Jeffen vann, och där snackar vi tur och inget annat ;-)
Kom iaf inte inte hem förrän 5, så blev väldigt stressigt att göra sig iordning men lite efter 6 va ja hos emma där vi åt middag, spelade spel och hade shotstävlingar.. Det gick utför ganska tidigt så bestämde mig för att dra vidare på fest där vi höll hus till klockan 11 ungeför då vi alla gick fram på stan för att fira det nya året!
Känns ju lite konstigt att det idag är 2010 och att det igår var 2009?
Hur som helst, hade en trevlig kväll med massa fina vänner jag inte träffat på länge! Saknade dock jeff väldigt mycket.

Bilder kommer nog såsmåningom, här eller på ansiktsboken

Nu ska jag skicka iväg mamma för att jobba telefonkort till mig, medans jag ligger kvar i sängen och sover, heheh. Senare blir det stallet, och kanske att man ska försöka plugga lite? Har två oändligt stora arbeten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0