Hårdstart

Skulle uppdatera förrut i skolan men hann aldrig publicera om ni undrar varför jag inte skrivit på ett tag.
Just nu sitter jag med en filt runt mig och fryser och gäspar som en galning. Är så trött!!
Väntar på att pappa ska komma hem så han kan skjutsa mig till stallet, har två små djur och rida idag.

Igår blev det först stallet en sväng, sen j20 match som var pinsamt dålig om man ser på Taifs insats.
Sen hängde Jeff med mig hem, mysigt att ha sovsällskap under vardagarna tycker jag (:
Dagen i skolan har gått i ett, det är så otroligt mycket att göra till modevisningen, vi började skolan i måndags och det känns redan som vi gått flera veckor.. fyfan. Har iallafall skickat/lämnat in de arbeten som skulle va klara idag, sköönt att ha en pluggfri dag!


Haha nu kan jag knappt hålla ögonen öppna, eh ja klarar mig nog några timmar till.. men ikväll ska jag sova tidigt, sätter nog på en film när jag är hemma från stallet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0