Hej stress!

Tisdag
 idag och dagen har mest gått åt till arbete för Modevisningen. Hejohå.. är redan helt slut på allt jobb.
Har börjat träna på fler danser/ingångar nu, nästan all musik är klar och vi va även ute och sålde annonser hela eftermiddagen efter vi slutat. De där me affärer verkar va min grej, business-Ida ;)

Var helt slut när jag kom hem, väntade på att pappa skulle komma hem så jag kunde lata mig och få skjuts till stallet. JA, jag har blivit lat.

Har vart ute och ridit nu, gick väl sådär. Sist jag red i söndags gick hon huur bra som helst, konstigt de där me unghästar. Kanske är som barn i den åldern, ibland hur jobbiga och griniga som helst och ibland på superbra humör.. Eller man kanske inte ska säga barn, jag är ju för fan likadan, haha.

Ikväll har jag bestämt mig för att sova tidigt, den här årstiden tar död på mig så kan ju försöka sova bort några extra timmar av den så går det fortare till sommarn? jag är smart :p



Imon är en jobbig dag, så nu ska ni få höra mig klaga lite till när jag ändå är igång. Sovmorgon till tjugo över 9 (räddar mina onsdagar), två handelslektioner, ett segt hål som jag aldrig pluggar på ändå och sen avslutar jag dagen med skridskor, ååååh va kul det ska bli. Har verkligen sett fram emot att få börja åka, eller inte.
Men jag tycker det är kul attt åka utanför skolan, som typ har hänt en gång (haha) men fan heller att jag frivilligt åker runt där och skämmer ut mig med hjälm som bambi på hal is när folk ser mig! Har alltid haft ganska lätt för att åka, men när det kommer till att bromsa är jag usel. Jag åker antingen utanför planen så att jag automatiskt stannar, eller ramlar, eller så sätter jag mig på rumpan. Kanske inte är min grej trots allt?

Ska försöka fixa någon som tar hästen och allt vad det innebär imorgon, har sagt ifrån att rida den andra ponnyn jag har imon så jag troligtvis kan hänga med på hockey till mjölby imon, A-laget har match och det var väldigt längesen jag såg dom så kan ju passa på när ändå mamma o pappa hade tänkt åka ner.

Har insett hur onödigt inlägg jag sitter och skriver, allt för att få tiden att gå så jag snart kan lägga mig.
Väntar bara på att föräldrarna ska komma hem så jag kan få lite gott att äta. Ska nog proppa i mig nån alvedon innan jag hoppar i säng oxå, känner att huvudvärken sitter i. Det är väl stressen som spökar igen..



Förövrigt är det snart helg, den kommer bli så mysig!
Mer om det närmare.
Här säger jag tack för mig, jag är trött!
Byyye


Kommentarer
Postat av: mellis

jag ska komma kolla på modervisingen mkt fin blogge

du har =)

2010-01-19 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0