Helvetes dag!

haha det kan inte vart nåt viktigt jag skulle berätta, eftersom jag glömde skriva igårkväll, plus att jag idag helt har tappat bort vad det var.
Jaja, kan berätta lite om helgen..
I fredagskväll kom jeff hit som jag skrivit tidigare, blev en riktig myskväll där och på lördagen gick jag upp tidigt för att jobba.  Började åtta, slutade tre. Åkte till mormor och åt en odentlig middag, så jävla gott!
Sen tog jag tåget vtill mjölby, och trög som man är trodde jag (jeff sa inget annat, så skyller på han :p) att det gick ett tåg vid 7, men inte. Fick vänta en timme på station, menmen. Tog sällskap med Sofie på tåget så hon kom ju efter ett tag.
Nu m'rkte jag att min dator fick damp ox[, som ni ser st'mmer inte alla bokst'ver. Jag ber'tta mer om min helg senare, den h'r dagen har b;rjat helt [t helvete f;r mig. Hejd[!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0