Jag vill ta ett varmt bad...

Nu har jag vräkt i mig massa mat hos mormor, efterätter och en massa annat gott :-D
Cyklade hem i världens oväder, då måste ni ju hålla med om att det var lite synd om mig? buhuu

Lyssnar på musik, städar rummet och väntar på pappa är vad jag gör nu.
Ska ut till plutten sen, hon får vila idag. Eller inte bara hon, jag oxå. Är så sjukt trött..

Kom på vad jag ska ägna min kväll åt, tänkte lägga mig och bläddra igenom lite resekataloger, kanske nån skvallertidning oxå.
Nu hade det vart fint om badkaradet var fixat, men iiiicke!

Åh jag känner mig glad just nu, det borde vara något fel på mig med dom humörsvängningarna jag har !?
Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0