Kli i rööööööööva

sitter och gör absolut ingenting, känner att min blandning av kläder inte är den bästa just nu. Sitter utan byxor, ett linne och morgonrock + att jag gjort iordning mitt hår.
Jag orkar inte ens klä på mig, fan va allt kan va jobbigt ibland då?

Va ju och provade klänningar förrut och eftersom det är modevisning väljer säljaren ut kläderna och jag säger bara fyfan! asså hur fula klänningar finns det egentligen? Den jag ska ha va ändå helt okej, vill inte avslöja hur den ser ut. Tänkte ta mig en titt på de andra som ska visa balklänningar oxå, man kan ju inte se ut hur som helst, herregud.
Gick och beställde den traditionella kycklingsalladen på Gotteriet, borde snart få rabatt där så mycket jag fikar/lunchar ;)
Sen dess har jag inte gjort ett skit, hjälpt mamma lite med outfit till ikväll (tror dom skulle på nån after-work och ut och äta)
Har vart duktig och städat mitt rum lite oxå, efter mycket tjat från mamma. Har till och med lärt mig att bädda rent sängen! Vuxenpoäng till mig.

Då är den stora frågan vad man ska äta ikväll? Mamma har lämnat pengar hemma så jag kan köpa mig nåt men känner mig inte alls sugen på pizza, och inte kinamat heller. Får väl rota fram lite mackor istället, haha.

Jag är sååå utråkad, älskling kmr inte hit förrän senare sen, tror inte jag hinner hitta på något med nån nu heller, åh jag har fan kli i röven! haha kan inte sitta still ju.

kisselimiss / ida

Kommentarer
Postat av: Andrea

håller med, grymt bra låtar!

2010-01-29 @ 18:36:45
URL: http://nykopingflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0