Krångel i Eksjö...

Mår mycket bättre idag, kände mig faktiskt ganska pigg idag när jag vaknade, hade dock väldigt svårt att sova inatt oxå.
Dagen har rullat på, efter skolan mötte jag upp mamma och åkte till Eksjö för att fixa ett nytt pass (mitt gamla gick ut 08)
Jag håller alla tummar jag har för att detta ska lösa sig nu, det är nämligen så att jag inte hinner få mitt pass tills vi åker till Tyskland. Om jag har TUR kommer iallafall passnummret finnas hos polisen i eksjö på onsdag, hoppas verkligen på det då onsdagen är sista dagen vi kan betala på.. Annars vet jag inte hur vi gör!? Har inget avbeställningskydd eller nåt tror jag, aja det ska gå.

Har vart ute hos Gullan oxå, hon blev sparkad av en annan häst igår så hon är inte riktigt bra i benet idag, så jävla surt!! Hoppas verkligen inte det håller i sig, nu till alla träningar och allt.
Igår var en jävligt jobbig dag, kunde bara inte hålla tårarna tillbaka när allt gick åt helvete. Behöver inte gå in på det, men så är det ibland. Jag är en så glad och positiv tjej så kanske bara är bra att få vara lite nere och ledsen ibland, det gör att man uppskattar det man har på ett annat sätt.

mat och tv väntar!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0