njuter av allt!

Fick faktiskt lite gjort tillslut ändå, nu är det bara ett stort samhällsarbete som väntas på typ 10 sidor, ska vara klart nästa onsdag och har inte börjat, fyfan!!
jag känner mig inte helt frisk, tror febern sitter i, ena sekunden fryser jag, andra svettas. Är förskyld och allmänt seg, men vem deppar för det? Inte jag iaf, imon ska jag jobba och sen rida. På kvällen lutar det mot bio i lkpg med älskling :)
Vi får helt enkelt se imon vad som händer..

Tänkte bjuda på lite (fula) blandade bilder

 sommar i falsterbo

 en arg osminkad idis
 plutt


 
flyttat tillbaka till gamla rummet, nya tapeter imorgon!



älsklingen!


det får räcka sålänge, nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imon..
Förresten, imon kommer mina nya tapeter, fint döh!



Godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0