Ny vecka!

Då var det Måndag igen, rätt skönt att komma tillbaka till vardagen faktiskt, hade iochförsig inte tackat nej till ett sommarlov nu med massa sol, bad och festande. Men det kommer det oxå.. det är bara stå ut nu de sista månaderna.
Förmiddagen har gått hur gort som helst, det mesta kretsar kring modevisningen nu så det är sjukt mycket att göra. Troligtvis imorgon ska vi ut och börja sälja annonser osv.
Förövrigt flyter allt på nu, Gullan gick jättebra igår så det känns skönt, får hoppas det håller i sig i veckan också så hon är i form inför vårens träningar/tävlingar. Jag känner mig lite piggare nu och kan iallafall sova på nätterna, framsteg :D

I Lördagskväll blev det en lugn kväll med älskling i mjölby. Blev god mat och en film på de, precis vad jag behövde!
Kom hem skapligt på söndagen och åkte upp för att kolla på J18-matchen tillsammans med filippa. På kvällen blev det stallet och sen slog jag på en film i min ensamhet, grymt skönt faktiskt. Hann oxå med att kolla på goingarna i Köping, kan man annat än att älska Tobbe? Haha favoriten..

Slutar om två timmar, ska förbi mormor på vägen hem och äta middag, mums! Om jag kan röra mig efter all mat hos henne ska jag cykla ut till stallet. Annars kan det bli så att jag väntar på skjuts :-) Latmasken..



.. nej om man skulle ta tag i livet och göra lite rättskunskap innan vi börjar.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0