Så mycket längtan nu!!

Faaaaaaasen så fint, en resa till Tyskland är nu bokad :D:D
Jag, Bea & Vicke drar ner till Alex tre dagar och skakar rumpa, shoppar och bara levet livet!
Vi är borta mellan 11-14 februari, ska bli så otroligt kul!
Nu är det mycket som ska fixas, mitt pass har gått ut och jag har en vecka på mig att fixa nytt, då betalningen ska ske senast den 27e. oups..

Sen har jag och tjejerna i klassen kommit lite längre i våran planering vad det gäller utomlandsresan i sommar, vi ska troligtvis sätta oss ner nästa vecka eller vad det blir, så fort Sofie är hemma från Sälen, och boka!
Falsterbo får inte glömmas bort heller, min sommar kommer bli bra om allt blir av.

Men en sak glömde jag.. den lär bli dyr
hehehe


Nu ska jag somna med ett leende på läpparna!

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0