Snabba Cash

Godmorgon!!

Vaknade upp hur trött och seg som helst idag, menmen. Bara att ta sig upp, annars kan jag ligga och dra mig hela dagen..
Filmen "Snabba Cash" igår va hur bra som helst enligt mig. Den var jävligt spännande, men också ganska grotesk och hård. Verkligen en film att rekomendera! Såg den med jeff, vicke, alex och linus.
Jeff åkte med hem en stund efteråt men tog tåget hem vid 12 igen. Han åker till Orsa nu i nästan en vecka så han var tvungen att dra hem och packa.
Ska upp och kolla på matchen idag, kan tigga till mig dom sista pussarna av honom där, haha

Efter det blir det en sväng ut till stallet och jogga pollen, och ikväll blir det lugnt. Ska bli såå skönt att bara va hemma ikväll, om det nu blir så.. Ni som känner mig vet att jag inte riktigt kan stava till att ta det lugnt. Aja sånt som märks.
Skulle behöva gå en sväng på stan oxå.. men det får nog vänta.

Ska käka lite frukost och hoppa in i duschen nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: Latte Liten/Ellie

Pressar lite extra för dig ;)

2010-01-23 @ 11:14:46
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0