Ta mig till värmen tack!

Då va första skoldagen avklarad, har haft sjukt sega lektioner men dagen har rullat på skapligt snabbt ändå faktiskt.
Har inte mycket kul att berätta, har bara haft vanliga lektioner hela dagen och det är väl ingen höjdare direkt.
Skulle svängt förbi stan på vägen hem men skjuter de tills imon, måste in på Åhlens och byta lite underkläder jag fick i julklapp.

Idag blir det först en sväng ut och rida hästen och sen plugga hela kvällen..fyfan!



kom på en sak som just nu är aktuell, vi söker resor hejvilt jag och tjejerna och det går väl sådär.. kan aldrig bestämma vart vi ska, men allternativen är väl Kos, Alanya eller Magaluf. Jaja, nångång ska det väl bli av att vi bokar iaf ( :


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag bara undrade :D

2010-01-11 @ 14:52:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0