Tillbaka till verkligheten

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra såhär dagen innan skolstart. Jag har sån ångest över allt med skolan att göra just nu faktiskt, har två stora arbeten som ska vara inne på onsdag. Och ja.. det är väl bara att göra klart dom kan man ju tro? Men det är svårt, riktigt svårt. Sen blir ja extra arg när min dator dampar loss och en del av arbetet försvinner sådär bara..?
Jaja, det är väl trots allt bara att hänga i. Men det är jobbigt, för det tar på allt att känna en inre stress. Jag kan inte sova odentligt på nätterna, vrider och vänder. Vaknade skapligt tidigt idag, så ska snart sätta igång med att skriva tänkte jag. Nu när jeff sovit hos mig några dagar har jag inte kommit upp förrän typ halv1, vilket inte funkar för mig. Jag måste va på fötterna tidigt, och speciellt nu när skolan börjar så jag inte vänder på dygnet.


Vad har alla gjort på lovet då? Jag tycker tiden har gått jävligt fort!? Känns som man inte hunnit med nåt, men det brukar ju va så. Har bland annat vart nåra gånger i Jkpg och Lkpg, vart på Spa i tre dagar, firat jul/nyår, spelat Laserdome och sen bara kunnat slappna av.
Men nu är det dags för en ny termin, och jag säger bara fyfan vad underbart det är att vi går mot vår, snart är väl dom här kalla dagarna borta och vårsolen börjar värma istället, ååh så härligt.
Snart är det dags för våran Modevisning oxå, 23 mars äger den rum och det är ju inte långt kvar.
Annars händer väl inget speciellt till våren, ska ta tag i träningen/tävlingar med Gullan igen. Sen är ju snart vårmodet här, så lär väl spendera några tusen då oxå, hehehe. Inte bra.. Jag måste bärja spara om jag ska ha råd med allt jag vill göra i sommar. För det första drar vi utomlands några tjejer (MÅSTE BOKA!) Sen ska jag till Falsterbo, antingen bara några dagar eller hela veckan. Sen brukar det ju bli en heldel små-resor lite överallt på somrarna. Hemköp får troligtvis bli räddaren i nöden..

Haha här snackar vi onödigt inlägg.
Ska försöka plugga nu, skriver senare!



en mysig vinterdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0