STÖRT BRA KVÄLL

Igår när vi stängde på jobbet krånglade allt, men med härligaste väktarn vart allt så jävla kul, skrattade så jag höll på att kissa på mig och ah, när jag och Jossan jobbar händer nog allt, så jävla kul.
Tog tåget direkt till Mjölby, jag och Robine fixade oss lite snabbt och sen staplade fram till tåget mot Linköping. Bara det att kön till både Platå, NH och Platens var sjukt långa så efter ett samtal bestämde vi oss för att åka tillbaka till mjölby haha. Tog ett antal shottar och hann med nästa tåg tillbaka där vi hamnade på en riktigt rolig hemmafest. Haha jag vet inte ens vad jag ska säga.. sjukaste kvällen på länge, vi var hemma halv 7 imorse, fortfarande lika fulla.
Sov hos Robine och vaknade väl runt 1 idag, sen spenderade vi hela dagen i sängen med chokladbollar och pizza, bakishäng är fina grejer det.

Hade tänkt lägga upp lite bilder.. men frågan är om jag vågar haha. Kanske kommer upp nån film på facebook också, men först ska jag lägga mig och vila en stund. Är så trött att jag döööööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0