Ångest!!

Nu är jag hemma efter några dagar i Motala. Vi har haft det hur mysigt som helst, mest ätit god mat och kollat på film. Blev även lite shopping, en tröja från MQ och ett jättegulligt linne från Gina. Kameran va med, men utan batterier så har inga bilder. Men får väl tvinga victoria att skicka lite :-D

Åkte direkt till stallet när vi kom, så nu är jag precis hemkommen därifrån och de gick åt helvete att rida, så jävla surt nu inför tävlingen i helgen. Blir det inte bättre, och jag fortfarande inte orkar nånting skiter jag i att va me, finns ju ingen anledning om det inte går bra.
Jag är trött, har ångest inför skolan, hatar vädret. Nu känns de att hösten börjar närma sig.. fyfan!

Ska kila.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0