Ännu ett besök i Gränna

Hej på er!

Måste börja med att säga att det är roligt att besöksantalet stiger mer och mer, så välkomna hit nya läsare ;-)
Igår när jag kom hem sliten och trött efter jobbet la jag mig och tittade på The Hangover. En riktigt bra film, verkligen att rekomendera!

Inte fick jag sova idag heller, upp och jobba redan redan kvart i 8. Men jag lever ändå, och idag va de sista dagen på schemat! Känns jävligt skönt efter en hel sommars jobb. Det blir nog endel jobb till hösten igen.


Nu har jag precis gjort mig iordning lite, familjerna Nilsson och Löwunger ska ut och äta i Gränna. Inte ofta man besöker Gränna två gånger på en vecka ;D

Ha en bra helg, hör nog av mig ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0