Brun och fin !

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra dag, det kan jag lova att jag haft. Vilket väder! När sommaren är som bäst i Sverige slår det nästan utlandet, men bara nästan :)
Har legat i Hätte och pressat hela dagen. Nu är jag brun och fin, underbart.
Åkte ut redan vid tio och kom hem vid halv fyra.

Va ute hos Gullan och red en sväng förrut, mysigt i det fina vädret!

Ikväll är jag ensam, vet inte vad som händer. Ni som känner mig vet vilken panik jag får när jag inte har något att göra, o speciellt när det är fint väder. Men vad ska man göra? Har inte en aning om vad nån gör ikväll.
Ska upp halv åtta imon så borde sova skapligt oxå. Imon drar jag med grannarna till torpön och stannar till söndag.

Sen är det bara hem och packa om väskan för på måndag åker jag bort igen, och kommer hem onsdag. Då ska jag och Vicke hälsa på älsklings filippa som flyttat till Motala. Jag åker bort hela tiden känns det som!

Hörs sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag tror inte vi pratar om samma "munken" ;)

2009-08-07 @ 22:10:14
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh. vad det ska bli trevligt! Idag så får vi mysa rejält! :)

2009-08-10 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0