Då va helgen snart slut.. igen

Godmorgon!

Hoppas ni har haft en bra helg, nu är det söndag och den där känslan att veta att det är en veckas skola framför än börjar krypa fram. Har inte berättar något om mitt schema, men de får ni ta del av när det gått lite längre tid och alla förändringar är helt klara.

Nu till helgen. I Fredags hade jag en myskväll hemma med familjen, åt god mat och kollade på film. Det är en typiskt fredagkväll här hemma. Vi såg filmen "Wallander-Tjuven", en riktigt bra film! Men kan inte rekomendera den än för den är inte ute i butik ;)
Igår, Lördag. Åkte ut till stallet och hjälpte till en sväng på tävlingarna. Va meningen att ja skulle va där hela dagen men åkte hem skapligt så ja istället hann med en sväng till Linköping med Martina och Sofie. Supermysigt! Hittade en jacka, två tröjor och ett gulligt nagellack. När jag kom hem väntade grillat och sen en myskväll med Filippa. Vi va så duktiga o städade min garderob. Fattar inte hur mycket kläder jag har nu.. o mer lär de bli nu till hösten. Avslutade kvällen med "Män som hatar Kvinnor" med dipp och grönsaker. :)<3

Idag vet jag inte vad som händer. Ska rida, om jag kan. Har fortfarande sån jävla träningsverk från i torsdags när jag va ute o sprang. Börja med en halvmil när man vart sjuk är inget att rekomendera. Klumpigt. Så nu kan jag knappt gå ner för trappor, haha.
Vet inte om de blir hockey lite senare, får väl se vart dagen tar vägen.

Vi hörs !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0