En riktig skönhetssömn

Godmorgon snyggingar!

Inatt har jag sovit över 12 timmar, gissa om det känns bra i min sjuka kropp! Åhh det behövde jag verkligen.
Idag är det näst sista dagen innan allvaret börjar. Jag behöver nog inte uttala mig vilken ångest jag har
för det tror jag de flesta har. Usch fy och bläää ! Menmen, det brukar lösa sig. Man vänjer ju sig ganska fort =)

Vad ska ni göra idag? Jag vaknade nyss, nu tänkte jag gå ner och göra en god fruskost och lägga mig vid tv:n.
Sen ska jag till stallet vid halv 3 nångång, åker och tränar i Mantorp vid 4.
Vet inte när det blir för min del, men sen ikväll blir det fest hos martina! Vi är några tjejer som ska mysa lite nere vid poolen, får ju passa på nu innan skolan :) porrtema blir de, ojojoj.. de kan bli kul!

nej, nu är jag hungrig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli skit kul:D

2009-08-18 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0