Godmorgon!

...
Hoppas ni har sovit gott :-D

Igårkväll va som sagt Filippa här, vi åt taco och kollade på skräckfilm. Friday the 13th, alltså inte originalet av fredagen den trettonde. Men bra va den!
Och nu äntligen tror jag programmet sitter för morgondagen, vet ju inte om jag rider L:A än men lika bra att nöta några extra gånger. Jag har lite svårt att få in sånt där i min lilla hjärna...

Idag händer det inte mycket, ska ut och rida, bada hästen och putsa senare i eftermiddag. Annars har jag inget planerat. Ska nog ta mig en lång dusch, måla naglarna, lägga ansiktsmask och bara slappa. Men det får bli efter stallet!

Ska gå ner och göra lite fruskost och lägga mig framför tvn nu.
Hörs senare snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0