Imon bär det av till Götet !

Jaha, då är man precis hemkommen från Mantorp. Hängde med som hästskötare nu när jag inte kan rida själv, gick dock inte jättebra. Menmen, det kan ju inte alltid gå bra.

Hur som helst, jag är hur trött och matt som helst. Orkar inte göra ett skit innan jag blir trött nu, är det såhär det ska va kommer jag fan aldrig stå ut.
Just de, kan berätta lite om gårdagen. Som jag skrev i tidigare inlägget åkte vi till Gränna med Löwungers. Det blev en riktigt god middag på nån uteservering vid vattnet, med kanonväder! Det var nästan lite utomlandskänsla där över det hela. Måste säga att det var en riktig trevlig kväll, våra familjer har nån speciell relation efter alla år tillsammans.
Kortspel, vindrickande och film hos Löwunger, så slutade den kvällen.

Nu måste jag börja packa resväskan, imon drar vi till Göteborg/Falkenberg ! Ska ringa Martina och se hur långt hon kommit med packningen, förhoppningsvis har hon heller inte börjat.
Hörs ikväll.


 

Lyckad bild på Linus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0