Lizza är min räddning!

Hej på er!

Jag sitter hos camilla nu, har precis vart ute en sväng med Lizza. Igår blev de mys med lite godis och tv :) När jag va på väg in till huset efter sista promenaden igårkväll gick larmet i stallet. Man är fan inte katig i de läget. Helt ensam kolsvart överalltid, typ att hunden va med.
Kunde inte somna förrän halv 1 eller nåt. Som tur va jobbade Nina natt så låg och pratade med henne ett tag.

Nu vet ja inte vad som händer, ska väl fortsätta kolla lite på tv och sen kanske jag åker hem en sväng. Ikväll blir det kräftor hemma med familjen och sen ut hit igen för ännu en natt med lizza. Hoppas filippa sover hos mig inatt, annars ringer ja hit nån annan :-D

Lite bilder och bättre uppdatering imon.
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0