Mitt näst sista sommarlov..

Godmorgon!

Idag är det sista dagen på sommarlovet 2009. Nästa år har jag mitt sista sommarlov, föralltid.
Jaja, det är bara gilla läget.

Vilken mysig kväll det blev igår! Åkte och tränade först och det gick helt okej, bra till slutet. Skyndade mig hem och duschade och allt och begav mig till Martina. På söder väntade skitsnack, spel, "jag har aldrig" och en massa porrbilder, höhö. Underbar kväll!
Ett bra avslut på ett bra sommarlov.

Idag skulle jag bara vilja va hemma och kolla på film, verkligen njuta sista dagen. Men ja har en del som måste göras.. Ska först till stallet och rida ut en sväng och sen ner till sjukhuset och ta prover. Känns bra att jag festade igår och att jag ska ta prover på levern, haha aja.
Senare ska vi några tjejer äta lunch på stan, och ikväll ska jag va hemma och försöka förbereda mig för en tidig morgon imon.
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0