När ska det va bra??

helvete säger jag bara! Faaaaaan. Jag har blivit sjuk igen, när ska de bli bra egentligen.. Jag vill känna mig lika pigg och frisk som jag gjorde innan jag blev sjuk, detta är ju ett rent helvete. Tror ni jag sover på nätterna, tror ni kan kan andas odentligt? NEJ.

whatever, kom precis in från stallet, har fixat både gullan, lavendel och sally idag. Annars har de inte hänt mycket mer, jag och lizza har sovit lite i varsin soffa, såå skönt! Har inte sovit mycket i natt så det behövdes.

om typ två timmar åker jag hem en stund, ska äta kräftor och hämta lite mer packning. Jag har fått hit Filippa ikväll oxå, så himla skönt att slippa sova ensam! vet inte vad vi hittar på, kanske hyr en film och däckar framför tvn :)

Ska nog sätta på en film nu, kan va skönt att va lite själv ibland oxå. Hörs!






Underbara Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0