Nya tag!

Tjohoo! Idag är jag glad. Skolan har börjat, har jag anledning till att va glad? Skulle inte tro det.
Men konstigt nog va de skönt att komma tillbaka, få nytt schema och t.o.m en ny mentor. Han liknar Ingvar i sättet, och det kan ju inte bli annat än roligt? Benny som han heter snackade i allafall lite innan vi fick gå hem. Börja dagen klockan 8 och sluta vid 9 är ju inte helt fel! Blev en mysig fika med några klasskompisar efteråt (:

Nu ska jag snart till stallet och sen vet jag inte vad som händer. Känns fortfarande som att det är sommarlov, och idag är det faktiskt sommar ute oxå.
Kanske ska lägga sig och pressa lite? Aja, får se va som händer.
Kan oxå ta och berätta att provsvaren har nu normala värden vilket innebär att jag är frisk :D Eller infektionen är iaf ur kroppen.. så himla skönt. Dock kommer jag va trött och kanske känna av magont ett bra tag framöver.

Vi hörs senare vänner!

Dagens:


Stickad tröja: Cream (jävligt varmt när jag insåg att de va bra väder ;) )
Jeans: Gina
Converse

.. och lite smycken på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0