Panik

Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll, typ 10. Men när det är lov och man hittar på saker hela tiden vänder man helt och hållet på dygnet. Jag kan inte sova och ju mer klockan blir desto mer vrider jag på mig.
Jag är trött i kroppen men mitt huvudet håller tydligen inte med.
När det kommer såna kvällar då jag bara inte kan sova får jag verkligen panik. Kan ligga en hel natt utan att sova en enda blund. Men fattar inte varför? Kanske att man skapar nån stress som gör det hela ännu värre? Inte fan vet jag.
Men kom på mig själv att jag sitter och skriver om ingenting och att jag försöker bli tröttare, utan att lyckas.
Onödigt inlägg.
Jag ska göra ett nytt försök att sova nu. Försöka drömma mig bort nånstans och tänka på något som gör mig lycklig.

Jag sitter och gjäspar, men varför kan jag inte sova om jag är så jävla trött ?
Fan.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0