Skaffa en egen cykel tönt!

Hej på er!

Har haft en sjukt stressig dag, därför dålig uppdatering. Men jag lever! Men tror jag börjar bli sjuk igen, ont i halsen och allt de där jag hade innan börjar komma tillbaka. Fuck
På första lektionen som va Hälsopedagogik hade vi avslappning/yoga så hela dagen har jag vart i en annan värld, haha. Men jävlar vad skönt det va!

Kom nyss hem från stallet, Elin nordek har ridit Gullan lite idag, gick bra!
Snart ska jag och mamma åka och köpa lite godis och annat gott till ikväll eftersom jag troligtvis är ensam med Lizza. Får väl gosa ner oss i soffan och kolla på en film  :-)

Kommer nog låna Camillas dator ikväll, så vi hörs senare!

Förresten, idag när ja skulle cykla hem från skolan hade självklart cykeln blivit stulen. Bara för att jag hade bråttom och va jävligt stressad !! Jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0