Skulden

Gödmörgon som dom säger i kaviar-reklamen. Redan söndag, den här helgen har bara runnit iväg. Visst brukar det va så om man gör något speciellt eller ska bort, men ja har verkligen inte gjort nånting.
Aja.
Filippa kom hit igårkväll, vi kollade på film och åt chips, kan ju inte bli bättre. Wallander-Skulden hette den, verkligen riktigt bra.

Nu har Filippa precis åkt hem, lizza ligger och sover och jag gör inte ett skit, haha.
ska väl ner till stallet snart, gullan måste röra på sig idag och eftersom jag inte mår bra får det bli lite longering.
Förresten, imon ska jag jobba. Det är inventering på Hemköp så om jag inte mår alltför dåligt ska jag pallra mig dit.


Skola imon, bläää

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0