Sommar på riktigt!

Förlåt för dålig uppdatering igår.
Vaknade och la mig direkt i solen, så grymt skönt. Kändes som man va utomlands nästan, de va sådär fuktig värme. Åkte ut till Ingela och red Gullan för första gången på typ 2 veckor. Alla man pratar med säger att man absolut inte ska anstränga sig med körtelfeber, att de kan ge följdsjukdomar och så men läkaren borde ju sagt nåt? Dessutom har jag inte så mycket i sänka som det heter så jag ska förhoppningsvis överleva.
På kvällen drog jag, martina och mågra killar ut på sjön. Snacka om underbart! En sak är säker, jag ska hitta en man som kan köpa en båt åt mig ;-D
Vi hamnade på Torpön, låg där och hade det gött och senare åkte vi hem och kollade på film hos Filip. Bra kväll!

Idag är det Fredag, men jag märker ingen skillnad nu när jag inte jobbar. Visst är det underbart med fredag hela veckan?
Det gillar vi.
Ska snart ut till Hätte och pressa. Ska ut och rida lite senare och ikväll är det inget planerat såhär långt.

Vi hörs senare!
Lovar att lägga in lite bilder så snart som möjligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0