Tagga!

Tävlingen gick sådär, hon "dog" inne på banan som hon kan göra ibland, seg och inte alls i alls i sitt vanliga skick, precis som jag. Men det är ju bara att ta nya tag, tävlingsmänniska som man är.
Red även Bailey, o de gick bra! Enligt lotta är jag ju deras nya beridare nu ;D

Nu ska jag tagga om och göra mig iordning för ikväll blir det lite party.Ska ha några tjejer här hemma för vin-och myskväll.
Får se vart kvällen tar vägen, nu ska jag rota i garderoben och se vad man ska ha på sig, det största problemet som vanligt, eller hur?

Ha en bra kväll!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

EJDA! (=Ida)

Nu har jag jobbat mitt sista pass! Du skulle kommit in och sagt hej! ;P

Imorrnbitti åker jag hem till Vimmerby.

Jag litar på att du sköter kassan nu. Inga 768 frallor inslagna eller nåt. Okej? ;)



Vi ses någon gång!

2009-08-16 @ 22:34:51
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0