Är så otroligt nöjd just nu

Hallå kära vänner !

Nu är jag hemkommen från Göteborg/Falkenberg/Ullared. Kan börja med att säga att det har vart superkul, har inte skrattat såhär mycket på väldigt länge.
Ska försöka sammanfatta allt ganska kort nu, har så mycket att berätta men ni får nöja er med en liten del.


I Måndags när vi kom åkte vi direkt till Göteborg, gick in på Liseberg och sen kollade på "Lotta på Liseberg"
Jag och Martina kom faktiskt med på tv om man kollade noooooga ;)
Jag tycker det är svårt att skriva hur kul vi hade, för det finns inga ord för den kvällen! Vi hade iaf en helt underbar dag/kväll och när Lotta på L. va slut hade vi inte fått nog av allt åkande utan satte oss i Lisebergsbanan och åkte flera gånger och tog huur mycket bilder som helst, in action ;) haha skrattar bara jag tänker på de.. Kan sammanfatta den kvällen som; en skrattfylld kväll med mycket sjungande, åkande och en hel del regn.. Men självklart va humöret på topp ändå!

I Tisdags åkte vi in till Ullared. Jag kan tala om för er att vi inte var ensamma där, det va köer runt hela området och helt knökat där inne. Men vad gjorde de, det va lika bra ändå! Blev en hel del shopping för min del, kanske lite för mycket nästan. Så där försvann några tusen och inte nog med de sprang vi runt i affärerna utanför oxå!
Kvällen blev hur mysig som helst. Först pizza på en restaurang vid havet, sen promenad och mys på stranden med massa prat och underbara bilder. Åh, kan man göra annat än älska de livet?

Onsdagen, sista dagen.. Vaknade med kanonvänder, gick direkt ner till stranden och la oss. Där låg vi hela dagen, åt glass och badade. Sen kom vi till ett ganska roligt problem, hur vi skulle få plats med all packning i bilen.. Efter ett tag kom vi ialla fall iväg, solbrända och nöjda. Blev ett stopp på A6 i Jönköping oxå, där vi självklart shoppade loss oxå.


Har haft tre toppendagar, men skulle lätt kunnat stanna hela veckan där nere!  
Puss på er allihopa




TACK Alexandra för den fina designen du fixat åt mig, supergulligt av dig !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är inte klar än!!!

Men ska iväg i ett par dagar nu, fixar till resten när jag kommer hem! Puss

2009-08-07 @ 00:00:34
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0