Underbara kvällar

Dålig uppdatering, jag vet.
I Lördags kom Natta, Sofie och Martina hit. Jävlar vilken kväll det blev, ganska galen kan man ju säga, och riktigt roligt!
Bjuder på några bilder, de här va dom normalaste. Haha


 mina snygga brudar!

 
kvällens sjukaste bild, vet inte vad de är och har ingen aning om när bilden togs..



 
Pappa på kräftskiva hos Vragovska!




I söndags åkte jag till stallet och hjälpte till på tävlingarna en stund. Senare drog vi i U-sek till baronen och käkade pizza, fick faktiskt lite gjort oxå och började planera lite smått inför hösten och alla aktiviteter som kommer ske. Great!
Sen var det bara hem och packa väskan så åkte jag och filippa ut till elin!
Vilken kväll säger jag bara. Va ute och gick huur länge som helst och bara pratade, kollade oxå på film och hade det mysigt som vanligt med mina snyggingar!

Och nu? Jag hamnade visst här. Ska inte göra ett skit innan jag åker till stallet sen.

hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie Fransson

mkt trevlig kväll :) synd det inte blev fler under sommaren <3

2009-08-17 @ 16:23:29
URL: http://sofajblondin.devote.se
Postat av: Linda

Neej, jag går inte i skolan. ;) Men jag ska börja skolan nu! ;D haha! Känner att det är dags nu. höhö. (A) Jag är så cool, vet du, så jag börjar på Universitetet i Lund om 6 dagar. ;P

2009-08-17 @ 21:54:13
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0