Va rädd om dom !

Vädret pissar ner utanför fönstret, har precis tagit en varm dusch efter att ha solat. Härligt!

Jag kom precis och tänka på en sak, en sak som är bland det viktigaste som finns. Att uppskatta och vara tacksam över sina vänner. Har ni aldrig fått den känslan att man tar sina vänner för givet? Med de allra närmsta vännerna vet man att dom alltid finns där om man behöver prata, vad som än händer lixom. Men det får man inte ta för givet. Man borde visa sin uppskattning på ett bättre sätt, och oftare! Jag får så dåligt samvete när jag kommer på mig själv att man inte alltid visar hur mycket de betyder och hur stor plats dom har. Utan vänner vore man faktiskt inte mycket, jag är så lycklig som har så många och fina vänner! Och jag ska lära mig att ta bättre hand om dom.

Nu ska jag göra mig iordning lite, filippa kommer hit om en stund.
Puss på  er!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar dig bejbiii <3

2009-08-13 @ 23:57:39
URL: http://elingladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0