Allt möjligt

Jaha, då var man hemma från stallet. Jag börjar undra vad jag håller på med ibland, går till skolan klockan 8 och sen sitter jag inte ner på röven förrän när jag kommer hem från stallet. Jag måste börja tänka på att stressa mindre, aah blir så förbannad på mig själv.
Satt kvar en stund efter skolan för att plugga matte men det gick väl sådär, haha. Övade på kadriljen som är på juljippot oxå, gick väl hyfsat för att vara första gången. Tänker dock byta häst, ska försöka mjuka upp Gullan nu några dagar och hoppas på att hon kan hoppa in.

Är det inte underbart att jag har sovmorgon till 11.25 imon? Snacka om skönt, och faktiskt väldigt behövligt.
Har matteprov imon som jag inte fattar ett skit av, fan säger jag bara. Tror jag börjar bli dum i huvudet? Eller börjar, har alltid vart ;-)
Kom nyss hem från stallet så hinner bara se slutet av Mammas Pojkar. Egentligen är det programmet ett stort fejkat skämt, ändå kan man inte låta bli att titta..

Hoppas ni mår bra !? Hos mig är allt på topp och hästen är på bättringsvägen. Känns underbart att det snart är lov, kommer sitta så fint efter en höst med äckligt mycket plugg, jag spyr på allt som har med skola att göra nu.

Ska sluta nu, ska kolla det sista på M.P och sen ringa plötten
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0