Allt rullar, och jag njuter

Precis hemkommen från stallet, alla som har häst vet nog vilken känsla det är när sin häst går superbra, när man bara sitter och ler och inte vill sluta rida. Så kändes det idag, min lilla skrutta.
Jobbet gick bra, har vart så jävla mycket folk, har stressat runt som en jude och tappat bort mina nycklar och telerfon, hehe.

Ska snart äta god mat med pappa, mamma är ute med jobbet.
Har tänt upp hela rummet med ljus, lyssnar på underbar musik och väntar på att grannen Julia ska komma hit och mysa lite. Det var såå längesen vi träffades, vi har bott brevid varann i typ 14 år. Där snackar vi syskonrelation. Blir nog att se Robinson och sen Beckfilmen som går på tv :)

nej nu ska jag fortsätta skina som en sol, läsa CHIC och kanske slå in lite julklappar?
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0